Clubkleding bij de Golfshop (update)

www.traingolf.nlWe hebben leuk nieuws voor jullie! Dit jaar introduceren we een gloednieuwe collectie clubkleding, compleet met het prachtige logo van Golfclub Holthuizen. We begrijpen dat stijl en comfort net zo belangrijk zijn op de green als het perfectioneren van je swing, daarom hebben we zorgvuldig gekozen voor kleding van Cutter and Buck, een merk dat bekend staat om zijn hoogwaardige materialen en tijdloze ontwerpen.

In onze golfshop hebben we een selectie truien, polo’s en broeken beschikbaar voor jullie om te passen. Of je nu op zoek bent naar een klassieke polo voor een ontspannen rondje golf met vrienden, of een comfortabele trui om je warm te houden tijdens die frisse ochtenden op de baan, we hebben voor elk wat wils.

Het dragen van onze clubkleding met trots versterkt niet alleen het gevoel van verbondenheid met onze golfclub, maar het is ook een uiting van je passie voor de sport.

Kom langs in de golfshop en ontdek de nieuwe collectie. Ons vriendelijke personeel staat klaar om jullie te helpen bij het vinden van de perfecte outfit voor je volgende golfrondje.

We kijken ernaar uit om jullie allemaal te zien stralen in onze prachtige nieuwe clubkleding op de baan!

Ook hebben we een webshop. De link is www.traingolf.nl  Als leden via de webshop een bestelling plaatsen en kiezen voor de mogelijk “ophalen uit de winkel’’ dan werkt dat heel gemakkelijk.

Met vriendelijke groet, Het team van Golfshop Holthuizen / Traingolf.nl

Openingstijden golfshop: dinsdag t/m zondag van 9.00 uur tot 17.00 uur