Brasserie

Wij verwelkomen u graag bij Brasserie Holthuizen, een kleinschalige en gemoedelijke brasserie, met een prachtig terras en uitzicht over de golfbaan. U kunt hier altijd neerstrijken voor een kop koffie met gebak, heerlijke lunch, of een drankje met een borrelgarnituur.

En natuurlijk kunt u na een sportieve dag op de golfbaan terecht in onze brasserie om een gezellig hapje te eten met je medespelers.

Een dagje golfen op golfbaan Holthuizen met collega’s of vrienden is makkelijk uit te breiden tot een golf-arrangement. Die maken we voor u op maat, samen met de golf pro & de club. Denk bijvoorbeeld aan een business dag met een golf-clinic en daarna heerlijk afsluiten met een driegangen diner.

We hopen u snel te mogen ontvangen op de golfclub Holthuizen & in onze brasserie/clubhuis.

Openingstijden zomer

zondag 09:00 – 21:00* Dagkaart & Groepen diner op reservering mogelijk
maandag 11:00 – 21:00* Dagkaart & Groepen diner op reservering mogelijk
dinsdag 09:00 – 21:00* Geopend voor diner
woensdag 09:00 – 21:00* Geopend voor diner
donderdag 09:00 – 21:00* Geopend voor diner
vrijdag 09:00 – 21:00* Geopend voor diner
zaterdag 09:00 – 21:00* Dagkaart & Groepen diner op reservering mogelijk

*Afhankelijk van de drukte in de baan, hanteren wij flexibele openingstijden.

* Wil je na een golfronde dineren, laat dan van  te voren weten wat je wilt eten.

Telefoon: 050-5019829
info@brasserieholthuizen.nl