Baaninformatie

Golfclub Holthuizen maakt gebruik van het E-Golf4u computersysteem, dat de starttijden regelt. Voor het golfen op de 9/18 holesbaan moet een starttijd worden gereserveerd. Het is aan te bevelen van tevoren op de website bij de kalender of bij de teesluitingen te kijken of de baan vrij is.

Op de Par 3 baan wordt een ‘ballenspiraal’ gebruikt, u kunt niet reserveren via het computersysteem.

De 9 holes hoofdbaan kent 18 verschillende afslagen. Hierdoor speelt u de tweede ronde op een andere wijze dan de eerste.
Alle holes van Holthuizen kennen twee afslagplaatsen voor rood en geel, en een voor oranje. Deze zijn aangegeven op het bord wat u aantreft bij het
begin van de hole. De blauwe ster geeft de positie van het bord aan (hier staat u!).

Tarieven
U kunt bij ons rondjes golfen van 9 of 18 holes of een dag- kaart kopen voor de par 3 baan. Of maak gebruik van een van onze aanbiedingen, zoals combinatiekaarten, zodat u zowel op de golfbaan als op de par 3 baan speelt. Gedurende het hele jaar kent Golfclub Holthuizen speciale arrangementen. Deze aantrekkelijke regelingen verschillen per periode.

Greenfeekaart kopen
Als het secretariaat geopend is kunt u daar de greenfeekaarten kopen. Indien het secretariaat gesloten is, dan kunt u bij de horeca aan de bar een greenfeekaart kopen. Mocht u buiten de openingstijden willen spelen, dan vindt u in een display in de hal enveloppen met greenfeekaarten. U kunt dan het geld in een envelop stoppen en deze in de brievenbus doen.