Jeugd

Golfclub Holthuizen neemt de jeugd serieus en wil alle kansen bieden om een goede golf(st)er te worden, maar boven alles plezier te hebben aan de golfsport!

Onze golfschool zorgt voor een goed en evenwichtig opgezet les- en trainingsprogramma. Aansluitend op de beginnerslessen en trainingen staat een enthousiaste groep jeugdcoaches klaar om het geleerde met uitdagende en speelse oefeningen en/of wedstrijdjes in de praktijk te brengen.

De jeugdcommissie van Golfclub Holthuizen coördineert en ondersteunt jeugdwedstrijden in NGF-competitieverband, deelname aan Noord en Oost Nederlandse Jeugdwedstrijden, waaronder Noordelijke Jeugd Golf Tour (https://www.njgt.nl) en allerlei gezelligheidswedstrijden.

Holthuizen spant zich continu in om nieuwe jeugdspelers aan te trekken. Dit doet zij o.a. met de jaarlijkse Open Dag en actieve benadering van de kinderen via hun volwassen spelende ouders of en andere acties.

Holthuizen is blij met haar jeugdleden en hoopt in de toekomst nog veel meer jonge golfers te mogen opleiden.