Bedrijvencompetitie 2024

Dinsdag 25 juni was de bedrijvengolfmiddag op de zonovergoten  golfclub Holthuizen.

Voor de derde keer heeft Maurice de Vries van Totalbility Lease BV, dit keer in samenwerking met Lars Noormans van de ADG Groep, een cadeau voor de winnaar ter beschikking gesteld.

Een weekend lang rijden in de prachtige Lexus 450 Hybrid

Jolanda Tauran, die namens Urban Network Solutions meespeelde,  mocht deze mooie prijs in ontvangst nemen. Van harte gefeliciteerd Jolanda! De 2e prijs ging naar Annemarie Smith en de derde prijs naar Karin van der Harst. De Tweary werd gewonnen door Jan Dijkema. Verder werden alle aanwezigen getrakteerd op een mooie waterfles en een pitchfork.

We vervolgden de middag met een Texas Scramble op de grote baan. Hier stond de groepsprestatie centraal en daar mochten we het team van Secwise Security feliciteren met de eerste prijs. De Longest voor de Dames ging naar Annemarie Smith en de Longest Heren ging naar Reitze ten Cate. De longest van oranje ging dit keer naar Grietje Sweertman.

Dankbaar voor de sportiviteit, het enthousiasme en de fijne samenwerking met een ieder van jullie sloten we de dag af met een heerlijke BBQ, verzorgd door de Brasserie,  terwijl we konden kijken naar de voetbalwedstrijd Nederland- Griekenland.

Volgende wedstrijden:

dinsdag 3 september 2024          Bedrijvencompetitie