Lid worden van Golfclub Holthuizen

Golfclub Holthuizen is een bloeiende vereniging met ongeveer 600 leden. De vereniging is opgericht in 1985. Holthuizen beschikt over een mooie 9 holes baan met diverse oefenfaciliteiten en een volwaardige negen holes par 3 baan. Nieuwe leden zijn van harte welkom en kunnen kiezen om direct lid te worden of een proeflidmaatschap te nemen. Neem contact op met het secretariaat (telefoon 050 501 5103) of via info@golfclubholthuizen.nl voor meer informatie.

Met het privé-lidmaatschap verkrijgt u speelrecht op de 9 holes baan van Golfclub Holthuizen. Daarnaast kunt u als lid meedoen aan verenigingswedstrijden en u kunt uw WHS handicap 54 (GVB) halen en onder leiding van onze golfprofessional werken aan de hierop volgende stappen uit het 9 stappen plan van de NGF (Nederlandse Golf Federatie).

Bij elke lidmaatschapsvorm wordt u automatisch lid van de NGF, die onder andere de handicap-registratie bijhoudt. Voor jeugdspelers, junioren en studenten zijn er speciale tarieven.

Voor aspirant-golfers met een verstandelijke beperking is er een speciaal G-lidmaatschap.