Welkom

Golfclub Holthuizen: sportief, gezond en gezellig

Sportief

Golfclub Holthuizen in Roden heeft een uitdagende 9 holes golfbaan die dankzij de twee afslagplaatsen per hole speelt als een 18 holes baan: een volwaardige qualifying par 3 baan en een scala aan oefenfaciliteiten; alle ingrediënten zijn aanwezig om spelers op alle verschillende niveaus uit te dagen. Ook alles wat nodig is voor de startende golfer.

Gezond

Buitenlucht, bewegen en ontsnappen in de uitdaging van een rondje golf: het draagt allemaal bij tot een betere fysiek en mentale gezondheid. Geen wonder dat uit een Zweeds onderzoek blijkt dat golfers gemiddeld 5 jaar langer leven dan niet-golfers.

Gezellig

Als wij zien dat nieuwe leden en gasten zich bij Holthuizen snel “thuis” voelen zijn wij wel een beetje trots; soms is niet al te groot zijn best een voordeel. Een kopje koffie voor het spelen, samen met kennissen genieten van het spelen en vooral na afloop napraten in het Brasserie: wij vinden het best gezellig. Maar neem dat niet zomaar van ons aan, kom het zelf ervaren.

Reserveren

Als u tenminste beschikt over een GVB of handicap 54, kunt u uw starttijd reserveren. Een flight bestaat uit maximaal 4 personen met ten hoogste een gezamenlijke playing handicap van 110 slagen.  Lukt het niet een starttijd te reserveren, bel dan het secretariaat (tel. 050-5015103) . Voor de par 3 baan geldt geen reserveringssysteem. We werken daar met een ballenspiraal.

Greenfee tarieven

U kunt bij ons rondjes golfen van 9 of 18 holes. Het tarief op een doordeweekse dag is gelijk aan het tarief in het weekend.

18 holes
€ 45,- periode 1 maart tot 1 november
€ 35,- periode 1 november tot 1 maart
€ 45,- jongeren t/m 21 jaar

9 holes
€ 30,00 periode 1 maart tot 1 november
€ 27,50 periode 1 november tot 1 maart
€ 15,- jongeren t/m 21 jaar op vertoon van geldige legitimatie

Dagkaart par 3 baan
€ 20,00 periode 1 maart tot 1 november
€ 18,50 periode 1 november tot 1 maart
€ 15,- jongeren t/m 21 jaar op vertoon van geldige legitimatie

10 rittenkaart par 3 € 160,-

Hospitality Chain

Golfclub Holthuizen heeft een ‘Hospitality’ overeenkomst met omliggende golfclubs. Dit betekent dat leden van Golfclub Holthuizen bij de aangesloten golfclubs korting krijgen bij een 18 holes ronde (met zomergreens). U dient uw NGF pasje te tonen bij het secretariaat van de betreffende club.

Verbond 9 holes banen

Sinds 2012 maakt Golfclub Holthuizen deel uit van het  verbond 9 holes banen. Dit verbond heeft tot doel kennis en ervaring binnen 9 holes clubs uit te wisselen en de onderlinge samenwerking te bevorderen.

Leden van golfclubs binnen het verbond kunnen onbeperkt spelen op elkaars banen (op werkdagen) tegen het geldende introductietarief. Let op: het tarief kan per club verschillen. Informeer vooraf naar de speelmogelijkheden en geldende tarieven.

Aanbiedingen voor gastspelers

Gedurende het gehele jaar kent Holthuizen een aantal speciale arrangementen. Deze aantrekkelijke regelingen verschillen per periode. Informeer ernaar bij het secretariaat of de brasserie.