Cursus handicap 54

De cursus handicap 54 is de start van uw golfcarrière

In vergelijking met andere sporten is de golfsport een bijzondere sport. Ook al bent u lid van een golf vereniging, dan mag u toch niet zo maar een baan op. Op de meeste banen dient u in het bezit te zijn van baanpermissie (stap 1) om er te mogen spelen.

Om baanpermissie te verkrijgen moet u een redelijke bal kunnen slaan en de belangrijkste golfegels en etiquette kennen. Etiquette gaat vooral over de gedragsregels; wat mag wel en niet op de baan en hoe zorgt u ervoor dat u zichzelf en andere spelers niet in gevaar brengt en de andere golfers niet ophoudt in de baan.

Na het behalen van baanpermissie heeft u alle ruimte om zelf te oefenen op de golfbaan. Ondertussen worden in de lessen aandacht besteed aan het verstevigen van uw techniek en zelfvertrouwen. Na deze cursus bent u klaar om uw handicap te gaan halen.

Cursus handicap 54 (Stap 1 en 2)

Doel is het behalen van baanpermissie en voorbereiden op het behalen van een handicap.
Inhoud cursuspakket:
• 6 maanden proeflidmaatschap bij Golfclub Holthuizen (deze start 1 maand na de eerste les)
• 10 groepslessen van 50 minuten
• groepsgrootte 3-8 personen
• 1e en 2e theorieles
• theorie-examen
• 2 mentorrondes
• aanvullende begeleiding door mentor
• deelname aan wedstrijden (na het behalen van een handicap)
• vrij gebruik van alle oefenfaciliteiten
• vrij gebruik van par 3 baan (na behalen van baanpermissie)
• vrij gebruik van golfbaan (na behalen van baanpermissie)
• vrij gebruik van golfclubs (tot baanpermissie)
• vrij gebruik van ballen gedurende de lessen

kosten: € 499,- p.p.

Aanmelden cursus handicap 54

Geboortedatum*

Pasfoto toevoegen

Ik ga akkoord met het opnemen van mijn gegevens in de ledenlijst op de website.**
    Ik ga niet akkoord met het opnemen van mijn gegevens in de ledenlijst op de website.**

** Uw gegevens worden gebruikt voor eigen administratie en worden uitgewisseld met de Nederlandse Golffederatie. Uw gegevens worden standaard in de ledenlijst opgenomen tenzij u aangeeft hier geen prijs op te stellen. De ledenlijst, met daarin uw gegevens (persoonscode, naam, adresgegevens, geslacht, telefoonnummer(s), e-mailadres, EGA handicap en eventueel foto) is voor alle leden van Golfclub Holthuizen in te zien, nadat er is ingelogd op het ledengedeelte achter de website. Het is niet toegestaan deze gegevens voor andere doeleinden te gebruiken.