Club

Golfclub Holthuizen is een bloeiende vereniging met ongeveer 600 leden. Nieuwe leden zijn van harte welkom. Je kunt kiezen voor verschillende vormen van lidmaatschappen, zoals een privé lidmaatschap, een bedrijfslidmaatschap of een proef- lidmaatschap. Neem contact op met het secretariaat (telefoon 050 501 5103) of via info@golfclubholthuizen.nl voor meer informatie. Of vul het aanmeldingsformulier in.

Met het privé-lidmaatschap verkrijgt u speelrecht op de 9 holes baan van Golfclub Holthuizen. Daarnaast kunt u als lid meedoen aan verenigingswedstrijden en u kunt uw EGA handicap 54 (GVB) halen en onder leiding van onze golfprofessional werken aan de hierop volgende stappen uit het 9 stappen plan van de NGF (Nederlandse Golf Federatie). Bij elke lidmaatschapsvorm wordt u automatisch lid van de NGF, die onder andere de handicapregistatie bijhoudt. Voor jeugdspelers, junioren en studenten zijn er speciale tarieven.

Voor aspirant-golfers met een verstandelijke beperking is er een speciaal G-lidmaatschap.

De verschillende lidmaatschapsvormen en bijbehorende tarieven vindt u op de pagina lidmaatschappen.