Golfshop

We hebben leuk nieuws voor jullie! Dit jaar introduceren we een gloednieuwe collectie clubkleding, compleet met het prachtige logo van Golfclub Holthuizen. We begrijpen dat stijl en comfort net zo belangrijk zijn op de green als het perfectioneren van je swing, daarom hebben we zorgvuldig gekozen voor kleding van Cutter and Buck, een merk dat bekend staat om zijn hoogwaardige materialen en tijdloze ontwerpen.

In onze golfshop hebben we een selectie truien, polo’s en broeken beschikbaar voor jullie om te passen. Of je nu op zoek bent naar een klassieke polo voor een ontspannen rondje golf met vrienden, of een comfortabele trui om je warm te houden tijdens die frisse ochtenden op de baan, we hebben voor elk wat wils.

En uiteraard vind je er ook golfsets, losse clubs, tassen, karren, maar ook handschoenen, markers en teetjes. En bovendien kun je via de shop je clubs laten regrippen.

Wisten jullie dat onze golfpro’s naast de shop op de golfbaan ook een eigen webshop hebben?
De link is www.traingolf.nl  Als jullie via de webshop een bestelling plaatsen en kiezen voor de mogelijkheid “ophalen uit de winkel’’ dan werkt dat heel gemakkelijk.

En natuurlijk blijven jullie van harte uitgenodigd om eens rond te snuffelen in de shop bij de driving range.