Zomeravond-inloop weer van start!!!!

Op donderdag 9 mei starten we weer met de zomeravond- inloop! De periode duurt 12 achtereenvolgende donderdagavonden, en dit jaar dus tm 25 juli. Dus zet deze avonden alvast in je agenda. Het is niet verplicht om alle avonden mee te spelen, de inloop is vrij voor die momenten dat het jou uitkomt.

De wedstrijd wordt georganiseerd voor iedereen vanaf hcp 54. We willen benadrukken dat iedereen zelf kan bepalen vanaf welke teebox hij/zij wil afslaan. Dit kun je doen door bij de inschrijving te vermelden welke kleur je kiest: geel, rood of oranje. Het systeem in de computer past dan meteen het aantal slagen dat je meekrijgt, aan. Vanaf 17.30 uur tm 19.00 uur kan er elke donderdagavond gestart worden.

De sluiting voor de inschrijving is vanaf dit jaar aangepast. Je kunt inschrijven tot 16.00 uur, dus twee uur voordat de wedstrijd van start gaat. Om 16.00 uur maakt de wedstrijdleiding de startlijst en zet deze op de site van Holthuizen.

Er wordt rekening gehouden met mensen die nog werken. Geef aan dat je laat wilt starten en wij zorgen ervoor dat je pas tussen 18.00 uur en 19.00 uur gaat starten. (dit laatste is natuurlijk ook afhankelijk van het aantal inschrijvingen.)

Mensen die na afloop willen eten in de brasserie, kunnen dit vooraf kenbaar maken bij de horeca. Na binnenkomst uit de baan staat de maaltijd op je te wachten!

Mocht dit alles nog vragen oproepen, bel of mail met:

Annemarie Bonga, tel. 0640151576.

Emailadres: annemariebonga@gmail.com