Winter zondag-ochtend ’23-‘ 24 SLOT

Het zit erop, de laatste wedstrijd van de zondag wintercompetitie is met een weekje uitstel in stijl geëindigd.

Op deze zonovergoten zondag 3 maart 2024 hebben 24 spelers genoten van de laatste 9 holes van de leukste wintercompetitie. En dat vinden niet alleen de wedstrijdleiders maar dat beaamde ook de eindoverwinnaar in zijn slottoespraak.

Maar wat hebben we deze winter pech gehad met het weer.
Als we zien dat de heren maar 7 wedstrijden hebben gespeeld, de senioren hun 6de wedstrijd van het seizoen nog moeten inhalen en op zondagochtend net 7 wedstrijden zijn gehaald, kunnen we rustig stellen dat dit rampzalig is.

Maar al deze sombere constateringen hebben de pret op zondag niet gedrukt en je zag, zeker die laatste speeldag van het winterseizoen, iedereen met een glimlacht tot ver achter de oren zich melden in het clubhuis. De zon scheen en we tikten bijna de 15 graden aan (er was zelfs iemand die in polo door de baan liep).

Het was nog steeds wel zwaar lopen en er moest nog de nodige keren naar ballen worden gezocht in onze bekende “swamplands naast de fairways.
En toch kwam iedereen binnen met diezelfde glimlach waarmee ze begonnen waren.
Ook de prijsuitreiking gebeurde voor het eerst dit jaar op een zonovergoten terras waar genoten werd van een drankje en gebruikelijke hapjes.

Winnaar van de dag was Jan Tiesinga die ook de neary binnensleepte, de longest heren was voor Roelof de Weerd, bij de dames mocht Marjo Rademaker hiervoor de eer opstrijken.

Hieronder vind je het top-10 klassement van deze afgelopen winter en een foto van de top-3 met de wedstrijdleiding.

Speler

Totaal Best of 5

Roelof de Weerd

Paul Scheffer

Marc De Raedt

Douwe Fokkinga

Mathijs Smits

Willi Janssen

Jan de Jonge

Toos van Lent

Jan Dijkema

Barbara De Raedt-Laurens

Nu gaan we ons opmaken voor en genieten van een hopelijk mooie zomer.
Aan iedereen die heeft meegeholpen en meegespeeld deze afgelopen winter: ONTZETTEND BEDANKT en zet alvast in je agenda: volgende winter zondagochtend begint op 3 november 😊 😊