Wedstrijd bestuur en vrijwilligers

Afgelopen zaterdag was weer de jaarlijkse wedstrijd voor bestuur en overige vrijwilligers om de gezamenlijke inzet voor de club te vieren.

Inclusief bestuursleden waren er 42 deelnemers. Natuurlijk zijn er meer vrijwilligers, maar niet iedereen was in de gelegenheid om mee te doen. Dat is heel jammer, want deze middag is altijd uitermate sfeervol en gezellig. Misschien mede een goede reden om vrijwilliger te worden?

Zoals de ontvangst al deed vermoeden, geanimeerd en rumoerig (de bel hielp niet), zou ook de wedstrijd vooral gericht zijn op gezelligheid en minder op resultaat. Natuurlijk doet iedereen zijn best en omdat het een wedstrijd is zal iemand winnen en anderen niet. Ook een leuke bijkomstigheid was dat iedereen droog is binnengekomen.

De nazit, inclusief drankjes en een heerlijk diner, was ook weer vrolijk en redelijk rumoerig. Bediening en eten werd geweldig verzorgd door de medewerkers van de Brasserie. Het duurde even voordat we naar huis gingen.

We speelden een shotgunwedstrijd in een Texas scramble-vorm, waarbij iedereen binnen het team een gelijkwaardige bijdrage kon leveren aan het eindresultaat. Rekenmachines, baanmanagement, teamoverleg en vooral veel onzin maakten deze middag tot een geslaagde bezigheid.

Het meest succesvol was het team met Annemarie Smith, Dick van der Sluis, Fokko Smeding en Jan Tiesinga. Zij liepen samen de tweede 9 holes in 36 slagen.

Het net niet winnende team