Running dinner 6 augustus

Een hele opdracht, voor het eerst de wedstrijd organiseren en ook nog eens grote titel aspiraties bij zowel Barbara en Henk als bij Suus en Marc.

Op enkele late afmeldingen na was de 16de uitgave van ons Running Dinner een groot succes qua deelname, 57 blijgezinde deelnemers.  We hadden zelfs een primeur: 2 niet-spelers hebben gewoon de flights met hun wederhelften begeleid om mee te kunnen doen aan het Running Dinner. Zij hadden natuurlijk meegekregen dat onze horeca-dames altijd hun best doen om ons te verwennen met een amuse voor aanvang van de wedstrijd, een heerlijk voorgerecht, een uitgebreid hoofdgerecht, een kaasplankje en een feestelijk toetje.

Blij waren we zeker omdat onze weersverwachting van een regenloze dag volledig werd waargemaakt, we hebben geen spat regen gezien. Spelers uit Almere en Olst hadden er bij aanvang van de rit naar Roden een zwaar hoofd in, zij hadden de ruitenwissers soms in de hoogste stand onderweg naar GC Holthuizen. Maar hieruit blijkt maar weer eens te meer: Bij het Running Dinner is het ALTIJD mooi weer 😊 😊

En Suus en ik gingen ervoor, het zou onze derde overwinning kunnen zijn van het toernooi wat in meerdere opzichten bijna vergeleken kan worden met een 5de of 6de major 😊 😊

De omstandigheden waren meer dan voortreffelijk, alleen wat een wat zachtere baan dan we bijvoorbeeld in juni gewend waren.
Als ik dan kijk naar het deelnemersveld van 57 mogelijke winnaars, werden onze kansen wel bijna gehalveerd ten opzichte van de 32 spelers vorig jaar. En toch grepen we op 1 slag na (weer) naast de titel.

Maar er kwamen dit jaar toch weer mooie winnaars uit de bus: Ies Broekhuizen met zijn schoondochter met een totaalscore van 50 punten. De derde plaats werd in de wacht gesleept door Bram en Heleen met 45 punten.
De neary was voor Berber Hommes, de longest dames voor Monique Vanderlinden en bij de heren kwam het verste t-shot op naam van Bart Dikkeboer.

Na de nodige dankwoorden aan iedereen en de overwinning speeches kon iedereen terugkijken op een meer dan geslaagde wedstrijd en met een voldaan gevoel weer huiswaarts keren en een belofte om volgend jaar weer mee te doen. En daar houden we jullie aan! 😊

Suus en Marc

klik op het >pijltje om meer foto’s te zien