Running Dinner 3 augustus 2024

We mochten nu voor het tweede jaar op rij weer een van de mooiste wedstrijden van het jaar, zo niet de mooiste, “regisseren”. De combinatie van lekker eten, drinken en golfen bij mooi weer kent eigenlijk zijn weerga niet. Er was heel even een kleine kink in de kabel in de verbinding met Buienalarm en Buienradar, maar die werd gelukkig op het laatst hersteld.
35 gladiatoren uit alle hoeken van het land togen naar Roden om deelgenoot te kunnen zijn van deze prachtige dag. De vlag in top, alle prijzen klaargelegd, spelers klaar: we gaan beginnen (dixit Philip Freriks)

Zoals gebruikelijk  werd er weer op 2 holes gestart, maar gaan  we niet zonder het gebruikelijke  “voorproefje” de baan in.Met “ruime golfintervals werden daarna ook het hoofdgerecht, kaasplankje en dessert op de daarvoor bestemde locaties geserveerd.
Onze brasserie heeft onder leiding van Michel een prachtige prestatie afgeleverd waarbij
zeker ook met de ogen kon genoten worden van de heerlijke gerechten. Alle deelnemers hebben dan ook terecht gestrooid met de nodige complimenten richting de hele crew.
Zij mochten dan ook terecht nog een bos bloemen in ontvangst nemen. Hulde, hulde!!

Een beetje jammer was de wat bescheidener deelname aan dit grote feest, maar wij wijten het dit jaar aan wat verkeerd geplande (school)vakanties 😊Wij maken ons geen zorgen over de deelname volgend jaar.

Maar wie heeft er nu eigenlijk gewonnen, wie waren de kings of queens van het Running Dinner feest? Het overzicht hieronder geeft alle geheimen prijs.

Rest ons alleen nog een speciaal woord van dank te richten aan de sponsoren van dit geheel:
onze pro’s en Traingolf, de Brasserie en onze eigen wedstrijdcommissie.
We zien jullie allemaal graag weer volgend jaar 1ste zaterdag van augustus.

Barbara, Suus, Henk, Marc

Zie hieronder ook het verslag van de tweede prijswinnaar Leo van der Heiden!

3 augustus “Walking Dinner”  !!!!!!!

Aanhaling- en uitroeptekens zijn zeker op zijn plaats voor deze voortreffelijk georganiseerde wedstrijd.

VoorWalkingterecht want alles was tot in de puntjes geregeld door de organisatoren om een gezellig met elkaar een heerlijke wedstrijd over 18 holes te lopen. De weergoden waren ons ook goed gezind want praktisch de gehele zaterdag was het droog. Wat druppels op de laatste hole voor de mensen die bij hole vijf gestart waren.

Voor Dinner zijn de aanhalings- en uitroeptekens ook zeer terecht.De horeca had voor de deelnemers een voortreffelijk diner gemaakt. Een diner een meer-sterren-restaurant waardig.

De amuse bij hole een of hole vijf deed je direct uitkijken naar het voorgerecht bij hole 6. Een lekkere afwisselende proeverij. Voor het hoofdgerecht bij het clubhuis was er keus uit vlees, vis of vegetarisch. Een moeilijke keus ik had van alle drie wel iets willen nemen.

Dan bij hole 6 weer een kaasplankje dat met begeleiding van een rode port niet te versmaden was. Ten slotte weer een geweldige proeverij bij het dessert. De mensen die niet ingeschreven hebben voor“Walking Dinner” hebben echt iets gemist.

Bij de samenstelling van de flights was er door de organisatoren volop rekening gehouden met de wensen opgegeven bij het inschrijven. Het is dan ook bijzonder gezellig om samen met vrienden te spelen.

De drie verschillende spelvormen gaven in verschillende flights volop discussie maar dat is juist leuk. Ik denk aan de kwestie waar gaan we onze jokers inzetten. In onze flight hebben we daarvoor de juiste keuze gemaakt zodat we bij het inzetten van de joker nergens minder dan 6 punten konden bijschrijven. Een wonder boven wonder; onze twee teams eindigden beiden op 45 punten. Goed voor een tweede en derde plaats.

Ik kijk met genoegen terug op “Walking Dinner”  de datum voor volgend jaar heb ik al genoteerd.

Met dank aan de wedstrijdleiding en de horeca.

Leo van der Heiden