Opstap ochtend 14 oktober

Het was een feestje, de einde seizoens opstapochtend!

17 deelnemers speelden samen met 6 begeleiders een Texas Scramble wedstrijd. Voor velen was het voor de eerste keer dat ze deze spelvorm speelden, en de reacties waren heel positief, “een echte team sport”!

Bij de prijsuitreiking ontving Jacqueline Zwegers namens het Bestuur en de Opstapcommissie van Roelof de Weerd een fles wijn als dank voor haar 30 jaar inzet als commissielid. Ze heeft heel veel leden begeleid bij hun eerste stappen als golfer bij Holthuizen.

Winnaars:  iedereen was winnaar,  maar het team van Gert Hoffman had de meeste punten.

Alle spelers ontvingen een traktatie; een bal, een marker, potlood en fel-oranje tees. Daarna werden ze verwend met een heerlijke tapas plank. Het was een zeer gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar.

JZM

De winnaars!