Nieuw netwerk zakelijke golfers

13 businessclubs bundelen hun events voor landelijk dekkend golfnetwerk

Zakelijke golfers kunnen in heel het land aan hun netwerk werken

13 golf businessclubs bundelen hun zakelijke evenementen, zodat golfers in heel Nederland zich bij hen kunnen aansluiten. Deze unieke samenwerking is een initiatief van Company Golf Club, dat via een app en een zeer toegankelijk abonnement deze evenementen ontsluit voor alle zakelijke golfers.

De aangesloten businessclubs stellen hun events open voor members van Company Golf Club. Dat geldt uiteraard voor slechts een beperkt aantal plaatsen, de eigen leden van deze clubs hebben te allen tijde voorrang. Maar als er ruimte is, dan kunnen zakelijke golfers uit heel Nederland zich voor zo’n businessdag aanmelden.

De 13 clubs die meedoen bevinden zich door heel Nederland. Van Groningen (De Compagnie) en West-Friesland (De Westfriese), tot Limburg (Geijsteren) en Brabant (Prise d’eau, Midden-Brabant en Best). Maar ook The Links Valley, De Zaanse, De Batouwe, De Hoge Dijk en Bentwoud doen mee. Holthuizen, Golf Wouwse Plantage en Kromme Rijn completeren het gezelschap. Voor de businessclubs snijdt dit mes aan drie kanten: Zij halen vers bloed binnen voor hun businessclub, doen hiermee aan ledenwerving en genereren een stukje extra omzet.

lees verder: https://companygolfclub.com/nieuws/13-businessclubs-bundelen-events/