Foursomes 17 juni

Het was warm en werd in de loop van de dag steeds warmer, maar de deelnemers aan de foursomes lieten zich er niet door uit de baan slaan.

18 holes met volle concentratie spelen, het viel waarlijk niet mee. Veel drinken is bij dit soort temperaturen noodzaak en dan bedoelen we een flesje water of sportdrank in de baan en niet het welverdiende glas op de 19e hole!

De prijsuitreiking op het terras leverde  bij de dames geen verrassende winnaars op; Annemarie Smith en Anne-Marie van Dijken kwamen met de laagste score (van iedereen!)  binnen, met 85 slagen. Bij de heren waren het Henk vd Goot en Nils Labordus die de 1e prijs kregen met 90 slagen. Bosse Boon en Pascal Heijkens werden 2e met 94 slagen.

De netto prijs bij de dames is gewonnen door Marjo Rademaker en Barbara De Raedt met 71 slagen. Zij waren ook 2e bruto met 94 slagen. Harry van der Es en Jaap Huizinga gingen er met de nettoprijs heren vandoor met 70 netto.

De kop is eraf, de volgende keer spelen we de clubkampioenschappen strokeplay op 15 en 16 juli. Je kunt je nog inschrijven!

De wedstrijdleiding was in de vaardige handen van Peter Jager. Hij geeft aan na dit seizoen te stoppen met de leiding van de kampioenschappen en vraagt of er mogelijk iemand anders is die dit op zich wil nemen. Vrijwilligers kunnen zich bij hen melden of bij het secretariaat.

Het was een leuke dag en het bleef nog lang gezellig op het terras van de Brasserie.