Einde zomeravond-inloop 2023

Op 27 juli speelden we de laatste zomeravondinloop.  De omstandigheden waren niet al te best. Er moest een drie stokken- regenboogwedstrijd gespeeld worden in de stromende regen. Deze laatste avond van 12 zomeravonden, waarvan het 10 avonden fantastisch weer was, telde niet meer mee voor de overall uitslag. Ina Nootenboom onze oudste deelnemer deze avond, won met glans deze bijzondere wedstrijd!

In de overall van de 11 avonden werd Hugo van der Veen de winnaar met een totaal van 80 punten, met 20 punten voorsprong op de nummer 2, Willem Borgius.
De derde plaats met 56 punten was voor Pascal Wisnewski!

De zomeravondinloop was dit jaar weer een geweldig succes met een gemiddelde deelname van 30 deelnemers per avond. Het absolute pluspunt van deze wedstrijd is dat deelnemers tot 17.00 uur kunnen inschrijven terwijl de wedstrijd om 17.30 uur start.
Veel werkende deelnemers kunnen zo tot het laatste bekijken of  de starttijd haalbaar is.

De laatste avond werd afgesloten met een heerlijke bbq.! En het bleef nog lang onrustig in de brasserie.

De winnaar Hugo van der Veen