Dames middag 12 maart

Na de zeer natte winterperiode waarbij de baan vaak gesloten was, kon dinsdag 12 maart met net 8 deelnemers eindelijk weer een dameswedstrijd gespeeld worden.

Met af en toe een hele fijne miezerregen, een aangename temperatuur en de baan die steeds beter te bespelen is gingen we van start. De scores varieerden van 7 tot 16 stableford punten.

Al met al een heel plezierige golfmiddag en als het voorjaar doorzet hopen we op meer deelnemers.

Bij de nazit werden de overall prijzen van de zomer 2023 uitgereikt.

1e prijs Carla Hofsteenge 179 punten

2e prijs Jantien Groenewold 177 punten

3e prijs Marjo Rademaker 168 punten

In de zomer 2023 stonden 35 wedstrijden gepland waarvan er door te weinig deelname of slechte weersomstandigheden 11 stuks niet doorgingen. Gemiddeld hadden we een deelname van ca 14 dames. Een uitdaging om voor 2024 meer dames te enthousiasmeren om ook deel te nemen aan de dameswedstrijden.

Tijdens de prijsuitreiking bleek een van de dames jarig te zijn en zij trakteerde ons op een drankje. Dit werd in dank aanvaard en ondersteund met een prachtig  verjaardagslied.

Al met al een prachtige en gezellige middag die werd afgesloten met een heerlijke plank met zoete en hartige hapjes, prima geserveerd door de dames van de Brasserie.

De damescommissie

Damesmiddag