Bedrijvencomp. 3

De bedrijvencompetitie ligt nog volledig open. Afgelopen dinsdag 3 september hebben we de 3e competitiewedstrijd mogen spelen op een wat hobbelige maar verder mooie baan. Het weer zat ons ook erg mee, de drukkende benauwdheid van die dag was wat minder geworden. Er was gewaarschuwd voor mogelijke regen maar ook die bleef uit. Nadat de laatste flight binnen was druppelde het even maar mocht geen naam hebben. We konden dan ook het terras gebruiken voor de borrel en het BBQ-buffet, de BBQ was al goed opgewarmd.

Voordat we met het uitstekende BBQ-buffet konden starten werden de uitslagen bekend gemaakt en de prijzen verdeeld. Albert Timmerman van Vos Sport en Golf is derde geworden. Jan Dobben van Samen Bouwzaken is tweede en met 26 stablefort-punten is Rik Voerman eerste geworden. Rik speelde als gast van Nils Labordus voor EIC.

Mede door het hoge puntenaantal van Rik is EIC als dagwinnaar geëindigd.

Deze 3e wedstrijd heeft de tussenstand weer door elkaar gegooid en er zijn 5 bedrijven die nog strijden om de titel Winnaar Bedrijvencompetitie Holthuizen 2024. Dat zijn; EIC B.V., VDH-Vastgoed, Urban Network Solutions en Dijkema Meubelstoffeerders. Tenzij natuurlijk een van de andere bedrijven een hele hoge score heeft op de laatste wedstrijd van de competitie.

Laatste en beslissende wedstrijd is op 1 oktober. Dan zal uitgemaakt worden wie dit jaar de bedrijvencompetitie wint en een jaar lang een mooie vermelding krijgt op de afslag van hole 7-rood / 16-geel.