Nieuws van de G-golfers

Zaterdag 21 september gaan de G-Golfers naar Tilburg. We spelen deze keer net zoals in juni, bij de de Special Olympics, op Prise d’ Eau.

Het toernooi dat jaarlijks georganiseerd wordt en wij (bijna) altijd van de partij zijn zal deze keer een grote verandering laten zien. De golfers Janine, Job, Marjolein en Sander spelen altijd met een unified. Dat houdt in dat er iemand mee speelt met de G-Golfer.

Dit jaar zal Job voor het eerst zijn wedstrijd alleen gaan spelen, wel met een caddy naast zich. Job gaat dus samen met zijn caddy de baan in, maar speelt de 9 holes alleen.

Deze nieuwe uitdaging wordt niet alleen voor Job en zijn caddy een spannende dag, maar ook Sander, Janine en Marjolein kijken met spanning naar de ontwikkelingen.

Wij zijn enorm trots dat Job dit kan en mag gaan doen en hopen op een heel leuke wedstrijd samen met zijn caddy.

Ons jaarlijks uitje naar de BBQ in Een was weer een top uitje. Deze keer zijn er ook een paar “nieuwe” vrijwilligers van de partij die dit nog niet eerder meegemaakt hebben. Hoewel de BBQ niet in de buitenlucht wordt opgediend was het weer een zeer geslaagde avond met verhalen en veel gelach aan de tafel bij Geert en Jolanda.

Corrie van Wijk