Rabo Club Support

Net als in andere jaren kun je ook  in 2024 als Rabobank lid weer je stem uitbrengen tijdens de Rabo ClubSupport-stemcampagne. Meer informatie over Rabo ClubSupport vind je hier.👈

De stemcampagne staat gepland van 2 tot en met 24 september.

Ook dit jaar heeft golfclub Holthuizen zich weer aangemeld voor deelname. Afgelopen twee jaar heeft Holthuizen ook meegedaan met Rabo clubsupport. In 2023 heeft dit een bedrag opgeleverd van €574,97. Dit bedrag is ten goede gekomen aan de jeugd.

De opbrengst van dit jaar willen we gebruiken voor de “driving range van de toekomst”. We onderzoeken momenteel of we de driving range kunnen upgraden met een tracking-systeem om zodoende, via een beeldscherm, beter inzicht te krijgen in je slagprestaties. Ook is er dan een mogelijkheid om virtueel op een andere baan te spelen. Dit kan zowel in de zomer als de rest van het jaar. Dus bij regen en sneeuw gewoon een ronde spelen in Roden op een virtuele baan in Spanje of zo.

We nodigen ieder lid van Golfclub Holthuizen – die ook lid van de Rabobank is – uit, om één van de keuzes van de Rabo Clubsupport te geven aan Holthuizen. Dan kunnen we een financiële start maken met de drivingrange van de toekomst.

Ben je wel klant bij de Rabobank, maar nog geen lid, dan kun je je eenvoudig en gratis op de site van de Rabobank aanmelden als lid. En daarna kun je meestemmen. En elke stem zorgt weer voor een extra bijdrage aan het eindbedrag.

Dus stem ook voor Golfclub Holthuizen in de stemcampagne, en wie weet speel je binnenkort een ronde op St. Andrews op onze eigen driving range .