Jeugdgolf

Holthuizen is blij met de jeugdleden biedt de jonge golfers alles om de golfsport te leren en om steeds beter (en dus enthousiaster) te worden.

De golfschool biedt de jeugd een gevarieerd en evenwichtig opgezet les- en trainingsprogramma. Aansluitend op de lessen en trainingen staat een enthousiaste groep jeugdcoaches klaar om het geleerde met uitdagende en speelse oefeningen en/of wedstrijdjes onder begeleiding in praktijk te brengen. In eerste instantie doen ze dat op de mooie 9 holes par 3 baan, maar na het behalen van de baanpermissie kunnen onze jeugdspelers ook spelen op de grote baan. Allereerst met een mentor, maar na het behalen van handicap 54 ook zelfstandig en met elkaar.

De jeugdcommissie van Golfclub Holthuizen coördineert en ondersteunt verder alle vormen van wedstrijden in NGF-competitieverband, deelname aan Noord en Oost Nederlandse Jeugdwedstrijden (NNO Tour) en allerlei gezelligheidswedstrijden.

Golfclub Holthuizen heeft ongeveer 30 jeugdleden en ontwikkelt regelmatig activiteiten om nieuwe jeugdspelers aan te trekken. Golfclub Holthuizen neemt de jeugd serieus en wil alle kansen bieden om een goede golf(st)er te worden, maar boven alles plezier te hebben aan de golfsport!