Handicapregistratie

Handicapregistratie vrije golfers

Als vrije golfer kunt u uw registratie bij de NGF laten verzorgen door Golfclub Holthuizen. U hoeft geen lid te zijn van een golfclub om uw handicap te registreren. Hieronder kunt u zich aanmelden voor handicapregistratie bij Golfclub Holthuizen en de ontvangst van een digitale NGF-pas.

U bent hiermee aangesloten bij de NGF (Nederlandse Golffederatie) en daarbij bent u verzekerd van enkele voordelen die de NGF-pas u biedt:

* u ontvangt periodiek het NGF GOLF-journaal
* Golf WA-verzekering met werelddekking
* u heeft gratis toegang tot de Golf Academie (online NGF platform)

Meer informatie hierover kunt u vinden op www.ngf.nl.

U bent bij ons handicapregistratielid voor € 66,50 per jaar en ontvangt bij inschrijving jaarlijks 2 greenvouchers die u kunt inwisselen voor 9 of 18 holes hoofdbaan of voor een dagkaart Par 3 baan.

Aanmelden als handicapregistratielid

Geboortedatum*

GSN nummer* NL

Datum ingang registratie*

Ik ga akkoord met het opnemen van mijn gegevens in de ledenlijst op de website.**
    Ik ga niet akkoord met het opnemen van mijn gegevens in de ledenlijst op de website.**

** Uw gegevens worden gebruikt voor eigen administratie en worden uitgewisseld met de Nederlandse Golffederatie. Uw gegevens worden standaard in de ledenlijst opgenomen tenzij u aangeeft hier geen prijs op te stellen. De ledenlijst, met daarin uw gegevens (persoonscode, naam, adresgegevens, geslacht, telefoonnummer(s), e-mailadres, EGA handicap en eventueel foto) is voor alle leden van Golfclub Holthuizen in te zien, nadat er is ingelogd op het ledengedeelte achter de website. Het is niet toegestaan deze gegevens voor andere doeleinden te gebruiken.

De registratie kan alleen schriftelijk worden opgezegd. De opzegging dient vóór 1 december in het bezit te zijn van de administratie van de club.